loading...
دانلود اهنگ و موزيک با لينک مستقيم
alireza بازدید : 113 چهارشنبه 13 فروردین 1393 نظرات (1)

متن آهنگ پویا بیاتی با نام برو خوشبخت بشی :

منو یادت نمیاد میدونم

تا همینجاشم ازت ممنونم

دیگه حتی نفسم در نمیاد

کاری جز دعا ازم بر نمیاد

برو خوش باش برو شیرینم

من به آینده تو خوش بینم

برو که الهی خوشبخت بشی

مثل من درد جدایی نکشی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ پویا بیاتی با نام برو خوشبخت بشی

♫♫♫♫♫♫

نوش جونت همه ی بی کسیام

برو خوشبخت بشی

منو ول کردی با دلواپسیام

برو خوشبخت بشی

اگه رفتی اگه تنها موندم

برو خوشبخت بشی

اگه تو خاطره هات جا موندم

برو خوشبخت بشی

نوش جونم که همش دلتنگم

نگران من نباش اگه گریه داره این آهنگم

نگران من نباش

اگه عمرم داره از کف میره

نگران من نباش

اگه هر شب نفسم میگیره

نگران من نباش

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ پویا بیاتی با نام برو خوشبخت بشی

♫♫♫♫♫♫

کاش که میشد با دلم می ساختی

تو هنوز دل منو نشناختی

کاش مثل گذشته عاشق بودی

کاش همون آدم ثابق بودی

برو خوش باش برو شیرینم

من به آینده تو خوشبینم

برو که الهی خوشبخت بشی

مثل من درد جدایی نکشی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ پویا بیاتی با نام برو خوشبخت بشی

♫♫♫♫♫♫

نوش جونت همه ی بی کسیام

برو خوشبخت بشی

منو ول کردی با دلواپسیام

برو خوشبخت بشی

اگه رفتی اگه تنها موندم

برو خوشبخت بشی

اگه تو خاطره هات جا موندم

برو خوشبخت بشی

نوش جونم که همش دلتنگم

نگران من نباش اگه گریه داره این آهنگم

نگران من نباش

اگه عمرم داره از کف میره

نگران من نباش

اگه هر شب نفسم میگیره

نگران من

نگران من

نگران من نباش

MP3 – 320

Pouya Bayati – Boro Khoshbakht Beshi

MP3 – 128

Pouya Bayati – Boro Khoshbakht Beshi

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط چت روم فارسی در تاریخ 1393/01/14 و 19:27 دقیقه ارسال شده است

عالي بود اهنگ خيلي خوبي بود


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام دوستان عزيز من و دوست عزيزم حسن باهم اين وبلاگ را بنا کرديم تا تو اون واسه شما عزيزان جديد ترين اهنگ ها رو براي دانلود بزاريم تا براي پيدا کردن و دانلود اهنگ هاي جديد وقت زيادي صرف نکنيد با تشکر مديريت وبسايت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 285
  • بازدید ماه : 219
  • بازدید سال : 4,174
  • بازدید کلی : 23,038
  • کدهای اختصاصی

    هدایت به بالا

    کد هدایت به بالا

    _____ــــــــــــــــ

    ابزار نظر سنجی

    ــــــــــــ

    کد کج شدن عکس

    ____

    کد کج شدن عکس